Ny rapporterings- og handelsløsning

Publisert 24.11.2023

Vi har lansert en ny rapporterings- og handelsløsning for alle våre direktekunder. Her kan du følge med på din portefølje, kjøpe og selge fond, styre spareavtaler og få tilgang til dine personlige rapporter.

  • Nytt brukergrensesnitt som er tilpasset mobil, PC og nettbrett
  • Forbedret beholdnings- og avkastningsoversikt
  • Økt sikkerhetsnivå med BankID legitimering
  • Dokumentarkiv for rapporter

 

Logg deg inn her

  • Dersom du skal ha tilgang til et selskap trenger vi en signert fullmakt fra noen med signaturrett for selskapet. Fullmakt til kundeløsning finner du her og kan sendes til fond@fondsfinans.no Dersom det kun er en person som har signaturrett trenger vi ikke fullmakt for å gi denne personen tilgang, men du må gi oss beskjed på samme E-post adresse at det er ønskelig.
  • Vær oppmerksom på at det vil fremdeles være mulig å logge inn i din VPS (Euronext) konto, men det vil ikke være mulig å kjøpe og selge fond via denne løsningen.
  • Dersom du ønsker å opprette et nytt kundeforhold eller en ny konto kan du fremdeles benytte dagens løsning. Etter du har opprettet en konto må du så logge inn i vår kundeportal for å kunne kjøpe og selge fond.  Vær oppmerksom på at det kan ta opp til et døgn fra du oppretter en konto til du kan handle fond i den nye kundeportalen.
  • Vi vil publisere en personlig månedlig rapport i kundeportalen, du finner den ved å velge «Dokumenter» i menyen.

Kundeportalen er under stadig utvikling, oppdager du noe feil eller har du noen innspill til forbedringer vil vi gjerne høre fra deg på fondsinvestor@fondsfinans.no eller 23 11 30 00

Vær oppmerksom på at kunder som har overført beholdning fra en konto (som nå er avsluttet) til en annen kan det være mangelfull avkastning og transaksjonshistorikk fra den tidligere kontoen.